wtorek, 12 sierpnia 2014

Pozytywy!

Ja mogę się załamać, zwątpić, zdołować. Mogę, jestem tylko człowiekiem takim samym jak każdy z nas. Ale ja NIGDY SIĘ NIE PODDAM. I jeżeli ktokolwiek z Was tak myśli, że jak będą schody to ja wywieszę białą flagę to jesteście w dużym błędzie :)



Naładowałam akumulatory i biegnę dalej po sukces! :)  Choćby na jednej nodze ale będę walczyła do samego końca!
Jeżeli potrzebujecie pozytywnych kopniaków na rozpęd po własne marzenia to możecie się do mnie zgłaszać bo jestem w takim humorze, że mogę góry przenosić!

PS. Trzymajcie kciuki (nie zaszkodzą:P) bo w czwartkowy poranek wychodzę na ring. Moim przeciwnikiem jest ZUS!

Czeka nas również planowana licytacja gadżetów od gwiazd! Więcej informacji na dniach! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...