sobota, 4 października 2014

Harmonogram gry o zdrowie

Bardzo wiele jest tutaj nowych czytelników i jeszcze więcej nowych pomagaczy na FB. Odpowiedzi na bardzo wiele pytań jakie zadajecie możecie znaleźć tutaj we wpisach czy poszczególnych zakładkach. Niestety mało kto zadaje sobie ten trud. 
Postanowiłam wyjść na przeciw i zaprosić Was na krótkie kalendarium podjętych działań.





12 listopad 2013 
Operacja w Janowie Lubelskim pod nadzorem dr Zenona Góry. 

6 luty 2014
Piszę maila do Fundacji, która ostatnio pomogła. Kilka dni później dostaję telefon od bardzo niesympatycznej Pani z odmową. "Nie mamy gwarancji, że Pani na studia wróci, jak Pani na jednej nodze ukończy semestr to pomożemy, z Pani niepełnosprawnością i wykształceniem nie ma Pani szans na pracę, wie Pani?!" - a to się jeszcze okaże Proszę PANI! o.O

10 luty 2014
Piszę pierwszy raz posta na swoim prywatnym FB do którego Was teraz wpuszczam, że jest beznadziejnie, że życie się załamało i klęska ogólna. 

Po tej wiadomości odezwała się do mnie koleżanka z Koła Naukowego, Ela, która do dzisiaj mi pomaga i koordynuje sprawy zbiórkowe w Lublinie (dziękuję ;*)

luty 2014
W ciągu następnych dni dzwonię do Fundacji Jaśka Meli Poza Horyzonty i pytam czy pomogą "pomożemy, prosimy wysłać dokumenty". Dokumenty wysłałam na początku marca albo pod koniec lutego - nie pamiętam. Przeraźliwa cisza ze strony Fundacji trwa do maja.

7 kwiecień 2014
Wysyłam prośbę o pomoc do Fundacji TVN "Nie jesteś Sam", która prosi mnie w odpowiedzi o dostarczenie dokumentacji i po kolejnych kilku tygodniach mam od nich wiadomość pocztową, że oczywiście pomogą jeżeli spełnię wymogi, przeznaczyli na pomoc 4900zł.

 8 maj 2014
Rozgoryczona milczeniem i brakiem pomocy piszę na prywatnym FB apel o pomoc i publikuję pierwszy raz bloga jakiego tworzyłam od połowy kwietnia. Jeszcze bez szczegółów, bez numerów konta. 
Znajomi udostępniają apel dalej i od tej chwili akcja zaczyna się rozkręcać na dobre.

12 maj 2014
Zmęczona oczekiwaniem piszę maila do Fundacji Jaśka Meli, po kilku dniach a dokładnie wieczorem 15 maja mam przypisany nr konta i rozpoczyna się moja zbiórka. 

16 maj 2014
Spotykam się w tym dniu z kilkoma osobami, które obiecały pomoc (ale nic nie zrobiły - będę rozliczała na koniec akcji z gołosłowności). 
Udało się też spotkać z Panem Michałem Furlepą, dyrektorem OSiR i radnym Rady Powiatu Biłgorajskiego i dostaję zapewnienie o pomocy jaką może mi oferować. 

Po południu publikuję na Facebooku posta z danymi do przelewu i rozpoczyna się zbiórka środków na mój cel.

16 maj 2014
Bilgoraj.com.pl publikuje pierwszy artykuł o akcji "60 Tysięcy Kroków"

21 maj 2014 
Ukazuje się wydanie NOWEJ Gazety Biłgorajskiej, w której jest szeroki artykuł na mój temat. 
 /może nie będę każdego artykułu przytaczała: zakładka "mowia o mnie" będzie pomocna!/


23 maj 2014 
Pierwsza impreza charytatywna organizowana przez OSiR - "Polska Biega", z której dochód zostanie przeznaczony na moją zbiórkę. 
   /Kolejne odbywające się imprezy znajdziecie w zakładce: "nasze akcje"/ 

Podsumowanie akcji OSiR dostępne tutaj: "podsumowanie 1.5mies akcji". (lipiec 2014)

29 maj 2014
Nakręcamy materiał na Wydziale Politologii UMCS dla iTVL.pl

czerwiec - lipiec 2014
Na początku czerwca publikacja 3 artykułów mojego autorstwa. Piszę maile do gwiazd z prośbą o pomoc i gadżety jakie mogłabym przeznaczyć na licytację. Cały miesiąc upływa głównie na mailowaniu i szukaniu pomocy w Biłgoraju.

28 lipiec 2014
Powstaje ePuszka na SiePomaga.pl i szybko rozprzestrzeniam linka na wszystkich Spotted: Lublin, UMCS, Politologia, RCEZ, Polibuda, Warszawa. Tylko Spotted: Biłgoraj nie chciało udostępnić - jaki Biłgoraj, takie spotted. 

14 sierpień 2014
Ponownie staje na komisję ZUS i znowu jestem zbyt zdrowa by dostać rentę.

27 sierpień 2014 
Nakręcamy z ekipą TVP Lublin materiał jaki będzie emitowany nie tylko lokalnie jak się okazało ale i w TVP ogólnej, co rozkręci akcję i podwoi stan kont w Fundacji Jaśka Meli i SiePomaga we wrześniu.

11 wrzesień 2014
Nie poddaję się i składam dokumenty o przyjęcie mnie na studia dzienne na kierunku Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna

30 wrzesień 2014
Wykop.pl publikuje na stronie głównej mój apel i kwota z niecałych 12 tys skacze w ciągu 2-3dni do 18tysięcy. DZIĘKUJĘ!


PODSUMOWUJĄC:
Byłam w wielu materiałach prasowych, na wielu portalach internetowych był apel o pomoc. Wielu polityków dostało ode mnie maila z prośbą o pomoc ale nie zrobiło NIC. Podobnie jak "gwiazdy polskiej sceny" głuche na prośby. 
Tylko dzięki Wam - ludziom dobrego serducha, mam szansę wrócić na obie nogi, realizować się i spełniać na studiach oraz w życiu.
Za to serdeczne podziękowania!

Pozdrawiam, iwcia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...