sobota, 14 lutego 2015

Proteza - kosmetyka i odbiór

Kolejnym i ostatnim już etapem dotyczącym protezy i jej tworzenia jest pokrycie kosmetyczne i oddanie do użytku. 

Gdy byłam w MUSI ostatnim razem prosiłam o szybszy termin kolejnej wizyty tak, bym mogła stanąć na nogi na Walentynki. Marzenia się spełniły! :) Dnia 13 lutego 2015r. pojechałam na kolejną wizytę, która była zwieńczeniem rocznych starań o to cacko ;) 

Moja Alfa Romeo, Lexus, Toyota stoi właśnie w moim pokoju! :) 




Byłam zadowolona już na dzień dobry gdy zobaczyłam szczupłe udo (wbrew temu co zakładałam w czarnych scenariuszach ;)). Kilka poprawek łydki i proteza wydaje się być zgrabniejsza od mojej zdrowej nogi ;) Jestem szczęśliwa, że udało się stworzyć takie małe arcydzieło rękoma protetyków. 

Buzia mi się śmieje od piątku :) Nie mogę się przestać szczerzyć na myśl o tym, że udało się osiągnąć cel i wracam na studia, do ludzi, do życia i kurcze, że dałam rade psychicznie przez to przejść :) 

Zostańcie ze mną, proszę. Za kilka dni pojawią się podsumowania, podziękowania, finansowe sprawozdania i przejdziemy oficjalnie do nowego etapu "60 Tysięcy Kroków", bo to nie koniec akcji! To jest dopiero jej dobry początek! :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...