sobota, 25 lipca 2015

Aktywna Nowa Ja

Co robię jak nic nie robię? Robię robię! Doświadczam nowych rzeczy, czerpię maksymalnie z tego co dostaję od losu :) 

I tak na przykład mogę pokazać mój ołtfit of de dej #szafiarkaIwona z planu filmowego:


Mam tylko nadzieję, że nie będę jak Rosatti, która niby to gra w HoliŁudzkich produkcjach, tylko zawsze ją z montażu usuwają ;) 

Nie mogę mówić w zasadzie nic, ale było świetnie! :) Super ekipa, możliwość poznania osobiście kilku gwiazd telewizyjnych i kinowych, fajni ludzie w obrębie mojej sekcji, integracja i w ogóle - MOC! Słów mi brakuje by opisać jak niezwykłe było to przeżycie i życzę Wam byście mogli również w podobnym uczestniczyć! 


Poza tym bardzo mocno zaangażowałam się w pomoc przy akcji charytatywnej mojego znajomego - Kamila Misztala. Tak jak ja użytkuje protezę nogi i szalony chce przejechać TYSIĄC kilometrów. Nie dla własnej radości lecz z myślą o bliźnim. Ten wspaniały gest w stosunku do Oskara Adamiaka może pomóc w usamodzielnianiu małego mieszkańca Świdnika. Inicjator tej akcji zasługuje na oklaski, dobre słowo i wsparcie w postaci wpłat!

Zapraszam wszystkich do wspierania akcji "W protezie na rowerze!"
Link z informacjami i jednocześnie konto Zrzutki.pl, na którym kupujemy e-kilometry dla Oskara: 

Pozdrawiam, Wasza iwciuszka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...