piątek, 23 stycznia 2015

1% DLA IWONY

Cześć, dzisiaj szybko i treściwie pomiędzy kolejnymi zaliczeniami :)

Założyłam konto w Fundacji Avalon. Jest ono bezterminowe i możecie wpłacać darowizny cały rok, dwa, trzy itd. Zapytacie PO CO MI KOLEJNE KONTO? Już odpowiadam. konta w Fundacji Jaśka Meli "Poza Horyzonty", SiePomaga i Fundacji Absolwentów UMCS są kontami ograniczonymi czasowo. Ich ważność kończy się wraz z zakończeniem zbiórki "60 Tysięcy Kroków"! Następuje zakup protezy, środki są rozliczane i konta tracą ważność. 

Moje problemy zdrowotne nie kończą się wraz z zakupem protezy, na którą zbieramy środki. Myślę, że to wiecie. Ja choruję od urodzenia i będę męczyła się z tą chorobą do końca życia (a planuję żyć długo :P). Moja wada czasami wymusza nagłe koszty i warto mieć zabezpieczenie na wypadek takich przygód. Postanowiłam zatem już dzisiaj pomyśleć o swoim "jutro" i dzięki Waszej pomocy, mam nadzieję, zabezpieczyć się na przyszłość.





Oczywiście, środki te będą również gromadzone na kolejne protezy, jakich ilości nie sposób przewidzieć. Być może na poprawy leja gdy wrócę do dawnej formy co pozwoli na regularne dopasowanie protezy i zaoszczędzi mi operacji i bólu jaki już znam z doświadczenia i zaniechania w 2008 i 2013r. Koszt wymiany leja to "grosze" przy całej protezie dlatego bardzo mi zależy by już więcej nie dopuszczać do takich sytuacji, że z braku środków finansowych męczę się w starym, za małym leju zrywając mięśnie...

To również konto, na które możecie przekazać 1% swojego podatku. Żałuję, że nie założyłam go kilka lat temu. Ale by nie żałować jeszcze bardziej w wieku 30 lat postanowiłam uczyć się na błędach i założyć je w tym miejscu w życiu. Dlatego zachęcam do przekazywania tych kilku złotych z rozliczeń PIT, to niewiele z Waszej strony, ale dla mnie to wręcz krok milowy, sus w stronę samodzielności.


JAK PRZEKAZAĆ DAROWIZNĘ ?

Należy dokonać przelewu bankowego (może być przelew internetowy) lub wpłaty na poczcie:
nazwa odbiorcy:
Fundacja Avalon - Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym, 
Michała Kajki 80/82 lok. 1, 
04-620 Warszawa

numery rachunków odbiorcy:
Rachunek złotowy PLN: 62 1600 1286 0003 0031 8642 6001
Rachunek walutowy EUR: IBAN: PL07 1600 1286 0003 0031 8642 6021
Rachunek walutowy USD: IBAN: PL77 1600 1286 0003 0031 8642 6022
Rachunki prowadzone przez: BNP Paribas Bank Polska SA

W tytule wpłaty proszę podać nazwisko i numer członkowski nadany przez Fundację -
Nizio, 3869 (ten dopisek jest bardzo ważny!)



JAK PRZEKAZAĆ 1% ?

Wypełniając zeznanie PIT, podatnik musi obliczyć podatek należny wobec Urzędu Skarbowego.

W rubryce WNIOSEK O PRZEKAZANIE 1% PODATKU NALEŻNEGO NA RZECZ ORGANIZACJI POŻYTKU PUBLICZNEGO (OPP)
Wpisać numer KRS: 0000270809 

• Obliczyć kwotę 1%

W rubryce INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE (bardzo ważne!)
Wpisać nazwisko oraz numer członkowski nadany przez Fundację - Nizio, 3869



Tak jak pisałam na Facebooku, 
1% od Was, 100% ode mnie :)


 Buziaki! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...